Aero Cool 180°

Bevandenis aušinimo skystis „Evans“:

Aviaciniams varikliams

Virimo taškas:

Virš 180°C temperatūros

Aušinimo skysčio savybės žiemą:

Apsaugo iki -40°C temperatūros

Skysčio privalumai:

Apsaugo nuo užvirimo, virimo išjungus variklį, pagerina kuro sudegimą.

Antikorozinės savybės:

Nėra korozijos ir erozijos

Eksploatacijos trukmė:

Ilgaamžis, daugiau nei 20 metų

Nuodingumas / Toksiškumas:

Netoksiškas

"Evans Aero Cool 180°" - bevandenis aušinimo skystis rekomenduojamas aviaciniams Rotax firmos varikliams, tai nurodoma biuleteniuose Rotax 912-043 RB ir 914-029 R2

Nėra vandens, todėl...

Nėra perkaitimo

"Evans Aero Cool 180°" virimo temperatūra yra 180°C, todėl neužverda ir negaruoja.

Daugiau galios

"Evans Aero Cool 180°" pašalina ankstyvą detonaciją susijusią su variklio perkaitimu.

Nėra korozijos

Vandenyje yra deguonies, deguonis sukelia koroziją. Bevandenis "Evans Aero Cool 180°" pašalina korozijos atsiradimo priežastį.

Žemas slėgis

"Evans Aero Cool 180°" leidžia Jūsų aušinimo sistemai veikti mažesniu slėgiu, todėl sumažina variklio apkrovą.

Nesusidaro garų „kišenės"

"Evans Aero Cool 180°" sukuria gerokai mažiau garų „kišenių" nei visi kiti vandens pagrindu pagaminti aušinimo skysčiai.

 

Mokslinis „Evans“ aušinimo skysčio veiksmingumo pagrindimas:

Variklio aušinimo kanalai, stūmoklis:

A - efektyvi nukleacija;

B - šilumos pernašos sluoksnis, trukdantis atiduoti šilumą.

Nėra perkaitimo

Tradiciniai vandens pagrindu pagaminti aušinimo skysčiai pastoviai pasiekia ribą, kuomet prasidėjus nukleacijai (A) atsiskiria šilumos pernašos srautai. Susidaro garų burbulai „kišenės“, jiems cirkuliuojant aušinimo sistemoje pradeda lokaliai virti CHF - šilumos pernaša (B). Variklis perkaista, kyla variklio kuro degimo problemos. Aušinimo skystis „Evans“ verda aukštesnėje nei 180°C temperatūroje, todėl variklis efektyviai aušinamas, o varikliui veikiant įvairiais režimais, nepaisant aplinkos oro temperatūros, užtikrinamas efektyvus kuro sudegimas.

Aukštesnė aušinimo skysčio virimo temperatūra (didesnė galia)

Kai vandens pagrindu pagaminta šilumos pernaša išgaruoja šalia degimo zonos, susidaro karštieji taškai. Buvo įrodyta, kad benzininiuose varikliuose šie karštieji taškai paankstina uždegimo momentą, o dyzeliniuose atsiranda detonacija. Aušinimo skystis „Evans" neleidžia susidaryti karštiesiems taškams, geriau sudega kuras, padidėja galia.

Nėra korozijos

Pagrindine visų aušinimo sistemų korozijos priežastimi yra vanduo. Oksidacija (korozija) vyksta galvaninių procesų metu. Lyginant su vandens pagrindu gaminamais skysčiais, aušinimo skystyje „Evans" nėra ištirpusio deguonies, jo laidumas žymiai mažesnis (didesnė lyginamoji varža). Vandenį pakeitus bevandeniu „Evans" tirpalu, panaikinama korozija, variklio aušinimo sistemos nebereikia periodiškai atnaujinti ar papildyti aušinimo skysčiu.

Žemas slėgis

Naudojant vandens pagrindu gaminamus aušinimo skysčius, aušinimo sistemoje būtina dirbtinai, izoliuojant sistemą sukelti slėgi, kad būtų išvengta aušinimo skysčio virimo. Šis papildomas slėgis gali varijuoti nuo 0,5 baro iki 2 barų, tuo pačiu aušinimo sistemos detalės: žarnos, tarpinės, radiatoriai, siurbliai patiria daug didesnes apkrovas. Aušinimo skystis Evans sukelia žymiai mažesnį, vos 4 psi slėgį, tuo pačiu sumažina ir pačios aušinimo sistemos apkrovą.

Nesusidaro garų burbulai - „kišenės"

"Evans Aero Cool 180°" sukuria gerokai mažiau garų burbulų - „kišenių" nei visi kiti vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai. Šis procesas vyksta aušinimo skysčiui reaguojant su įkaitusiu metalu. Įkaitusiame metalo paviršiuje susidaro ir pradeda sproginėti nedideli garų burbuliukai. Bėgant metams šis procesas gali rimtai pažeisti ir sukelti variklio metalo ir kitų jo detalių paviršių eroziją. Aušinimo skystis Evans sukurtas taip, kad pašalinamas pats garo burbuliukų susidarimo procesas. Atlikti SAE bandymai įrodė, kad naudojant „Evans“ nebevyksta nei paviršiaus erozija, nei taškinė korozija.

 

 

Sunkiajai technikai Aviacijai
Paruošiamasis aušinimo sistemos skystis