Automobiliams
„Evans Auto Cool 180°” yra bevandenis aušinimo skystis (antifrizas), sukurtas šiuolaikiniams automobilių varikliams, gaminamiems naudojant ketų, plieną, varį, aliuminį ir kitas medžiagas.
- Realiai ilgaamžis aušinimo skystis (antifrizas) – apsauga daugiau kaip 25 metams arba 1.600.000 km. Pakeitus įprastą, vandens pagrindu gaminamą aušinimo skystį (antifrizą) bevandeniu „Evans Auto Cool 180°”, nereikės keisti ar papildyti visą eksploatacijos laiką!
- Variklio apsauga nuo -40°C iki 180°C.
- Apsauga net esant didžiausiems šalčiams – esant net žemesnei nei -40°C temperatūrai bevandenis antifrizas „Evans Auto Cool 180°” ne tik, kad neišsiplės, tačiau net šiek tiek susitrauks ir virs mase, kurios struktūra bus panaši į gelį. Taip radiatorius, žarnos ir kiti aušinimo sistemos komponentai liks apsaugoti, neišplėšyti.
- Apsauga nuo perkaitimo – bevandenio „Evans Auto Cool 180°” užvirimo temperatūra yra aukštesnė nei 180°C (pagal tyrimų rezultatus 191°C).
- Bevandenio „Evans” elektrinis laidumas yra net ~70% mažesnis už įprastų 50:50 (vandens pagrindu gaminamų, net aukščiausios kokybės G12, G12+) aušinimo skysčių (antifrizų), todėl yra tinkamas elektromobiliams, aušinamiems skysčiu.
- Kuro ekonomija – kontroliuojama pora laipsnių aukštesnė darbinė temperatūra užtikrins efektyvų kuro deginimą.
- Ekologija – efektyviau deginamas kuras, reiškia mažiau išmetamų teršalų. Bevandenis antifrizas „Evans” yra ekologiškas, gamtoje suyrantis, aplinkai draugiškas produktas.
„Evans Power Cool 180°”
„Power Cool 180°” vienas iš bevandenių variklių aušinimo skysčių (antifrizų) „Evans“ gamos. Šis produktas neleidžia varikliuose susidaryti karštosioms zonoms – „karštiesiems taškams”, pagerina degalų sudegimą. Žarnose ir kitose variklio aušinimo sistemos dalyse sumažėja slėgis ir apkrova. Netoksiškas „Power Cool 180°” autosporte leidžia greičiau ir saugiau aptarnauti komandos techniką.
Aušinimo skysčio „Evans Power Cool 180°” virimo temperatūra yra aukštesnė nei 180°C (pagal tyrimų rezultatus net 191°C), todėl išlieka skystos būsenos (nevirsta garais, kaip vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai/antifrizai) ir efektyviai aušina variklį. „Evans” apsaugo nuo korozijos ir erozijos, bei sukelia net 75% mažesnį slėgį nei įprasti, vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai!
Bevandenį „Evans” renkasi aukščiausio lygio profesionalai visame pasaulyje. Tai „Evans” kokybės ženklo įvertinimas.
Viena tokių profesionalų komandų, bevandenį „Evans Power Cool 180°” naudojanti jau daugiau kaip 6 sezonus paeiliui – Lietuvos ralio kroso komanda „ESmotorsport”, dalyvaujanti Pasaulio ralio kroso čempionate (WRX)!
Taip pat Keturiskart Danijos Touring Car čempionas Casper Elgaard žino, ko reikia norint laimėti! Lenktynininkas iškovojo pergales LMP2 klasėje Monzos ir Le Mano trasose, komandos Team Essex sudėtyje važiuodamas automobiliu Porsche Spyder.
Šių laimėjimų formulė – Casper’o sugebėjimas savo lenktyniniams automobiliams ir komandos technikai parinkti pačius geriausius produktus.
„Efektyvumas, patikimumas ir didelė galia, štai mano manymu pagrindiniai faktoriai leidžiantys laimėti. Todėl savo sportiniame automobilyje aš nusprendžiau naudoti vien „Evans Power Cool 180°” – sako Casper’as.
Lietuvoje bevandenis aušinimo skystis (antifrizas) „Evans” profesionalų komandose žinomas jau ne vienerius metus. Naudojamas didžiausių sportinius automobilius Lietuvos ir užsienio lenktynininkams ruošiančios ir aptarnavimą lenktynėse atliekančios technikų komandos „EAMV motorsport”. Bevandenis “Evans Power Cool 180°” naudojamas žiedinių, ralio, ralio kroso, šonaslydžio (angl. drift), slalomo, sprinto, bekelės, Dakaro Ralio automobiliuose.
„Aukšta „Evans Power Cool 180°” aušinimo skysčio virimo temperatūra ir žemas slėgis apsaugojo variklį nuo perkaitimo lemiamuose keturiuose ratuose”, – po finalinio 2018 metų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato PRO3000+ klasės važiavimo teigė čempionu tapęs Paulius Reisas. Komanda VipWirus Racing Team komanda pergalingame sezone naudojo bevandenį „Evans”.
2018 metų Lietuvos drifto čempionato (PRO klasės) nugalėtojo Benedikto Čirbos automobilis taip pat aušinamas bevandeniu „Evans Power Cool 180°”.
Vertingiausias bevandenio „Evans” įvertinimas – profesionalų pasirinkimas. Bevandenis aušinimo skystis “Evans Power Cool 180°” – patikimas aušinimo sprendimas net pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis!
Unikalios bevandenio aušinimo skysčio „EVANS“ savybės
Bevandenis
Aušinimo skystyje „EVANS” nėra vandens, todėl eliminuojamos problemos, kurios kyla naudojant įprastus, vandens pagrindu gaminamus aušinimo skysčius, taip padidinamas patikimumas ir prailginamas variklio tarnavimo laikas.
Apsauga
Bevandenis “EVANS”, lyginant su įprastais, vandens pagrindu gaminamais aušinimo skysčiais, sumažina kavitacinę eroziją net 75%! Apsaugo nuo korozijos.
Apsauga nuo -40°C iki 180°C
Aušinimo skysčio “EVANS” užvirimo temperatūra virš 180°C, todėl variklis apsaugomas nuo perkaitimo.
Realus ilgaamžiškumas
Bevandenio “EVANS” eksploatacija yra daugiau kaip 25 metai ir daugiau kaip 1.600.000 kilometrų tarnavimo be poreikio jį keisti ar papildyti! Visą eksploatacijos laikotarpį bevandenio “EVANS” ne tik nereiks keisti, tačiau ir nuolat papildyti!
Žemas slėgis
Bevandenis “EVANS” sukelia net 75% mažesnį slėgį nei įprasti, vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai, ženkliai sumažindamas apkrovas aušinimo sistemai: žarnoms, tarpinėms, radiatoriams, siurbliams.
Netoksiškas
Bevandenis aušinimo skystis “EVANS” ištirtas ir sertifikuotas kaip netoksiškas EPA patvirtintoje tarptautinėje laboratorijoje. “EVANS” yra gamtai draugiškas, natūraliai suyrantis, neteršiantis produktas.
Mokslinis „Evans“ aušinimo skysčio veiksmingumo pagrindimas:
Variklio aušinimo kanalai, stūmoklis:
A – efektyvi nukleacija;
B – šilumos pernašos sluoksnis, trukdantis atiduoti šilumą.
Neperkaista
Tradiciniai vandens pagrindu pagaminti aušinimo skysčiai pastoviai pasiekia ribą, kuomet prasidėjus nukleacijai (A) atsiskiria šilumos pernašos srautai. Susidaro garų burbulai „kišenės“, jiems cirkuliuojant aušinimo sistemoje pradeda lokaliai virti CHF – šilumos pernaša (B). Variklis perkaista, kyla variklio kuro degimo problemos. Aušinimo skystis „Evans“ verda aukštesnėje nei 180°C temperatūroje, todėl variklis efektyviai aušinamas, o varikliui veikiant įvairiais režimais, nepaisant aplinkos oro temperatūros, užtikrinamas efektyvus kuro sudegimas.
Aukštesnė aušinimo skysčio virimo temperatūra(didesnė galia)
Kai vandens pagrindu pagaminta šilumos pernaša išgaruoja šalia degimo zonos, susidaro karštieji taškai. Buvo įrodyta, kad benzininiuose varikliuose šie karštieji taškai paankstina uždegimo momentą, o dyzeliniuose atsiranda detonacija. Aušinimo skystis „Evans” neleidžia susidaryti karštiesiems taškams, geriau sudega kuras, padidėja galia.
Nėra korozijos
Pagrindine visų aušinimo sistemų korozijos priežastimi yra vanduo. Oksidacija (korozija) vyksta galvaninių procesų metu. Lyginant su vandens pagrindu gaminamais skysčiais, aušinimo skystyje „Evans” nėra ištirpusio deguonies, jo laidumas žymiai mažesnis (didesnė lyginamoji varža). Vandenį pakeitus bevandeniu „Evans” tirpalu, panaikinama korozija, variklio aušinimo sistemos nebereikia periodiškai atnaujinti ar papildyti aušinimo skysčiu.
Žemas slėgis
Naudojant vandens pagrindu gaminamus aušinimo skysčius, aušinimo sistemoje būtina dirbtinai, izoliuojant sistemą sukelti slėgį, kad būtų išvengta aušinimo skysčio virimo. Šis papildomas slėgis gali varijuoti nuo 0,5 baro iki 2 barų, tuo pačiu aušinimo sistemos detalės: žarnos, tarpinės, radiatoriai, siurbliai patiria daug didesnes apkrovas. Aušinimo skystis „Evans” sukelia žymiai mažesnį, vos 4 psi slėgį, tuo pačiu sumažina ir pačios aušinimo sistemos apkrovą.
Nesusidaro garų burbulai – „kišenės”
„Evans Powersports” sukuria gerokai mažiau garų burbulų – „kišenių” nei visi kiti vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai. Šis procesas vyksta aušinimo skysčiui reaguojant su įkaitusiu metalu. Įkaitusiame metalo paviršiuje susidaro ir pradeda sproginėti nedideli garų burbuliukai. Bėgant metams šis procesas gali rimtai pažeisti ir sukelti variklio metalo ir kitų jo detalių paviršių eroziją. Aušinimo skystis Evans sukurtas taip, kad pašalinamas pats garo burbuliukų susidarimo procesas. Atlikti SAE bandymai įrodė, kad naudojant „Evans“ nebevyksta nei paviršiaus erozija, nei taškinė korozija.
Naujausi įrašai
Kategorijos
- Naujienos 24
- Straipsniai 6
Žymos
Naujienlaiškis
Populiariausi postai
Kaip veikia bevandenis aušinimo skystis „EVANS”?
16 Rgp 2019Tim Gajser – MXGP čempionas!
19 Rgp 2019Bevandenis „Evans” sunkiajai technikai
12 Spa 2019