Motociklams
Bevandenis “Evans PowerSports” aušinimo skystis sukurtas visų tipų (disciplinų) bekelės motociklų varikliams. Unikalios „Evans“ savybės buvo kuriamos ir tobulinamos dalyvaujant profesionalioms motosporto komandoms, viena jų – „Honda World MX” komanda, taip pat Pasaulio Enduro Čempionas David’as Knight’as.
2018 metų sezone bevandenį „Evans Powersports” naudojo visos didžiausios MXGP ir MX2 komandos, daugybė enduro ir hard-enduro, keturračių, ir ATV komandų gamyklinių ir privačių komandų, bei pavienių lenktynininkų:
- MXGP čempionas JEFFREY HERLINGS iš „Red Bull KTM Factory Racing Team” komandos;
- MX2 čempionas Jorge Prado iš „Red Bull KTM Factory Racing Team” komandos;
- Honda Redmoto Enduro Racing Team
- Honda Redmoto Assomotor
- Honda HRC World Rally Team
- Team HRC MXGP ir MX2 – Gariboldi Racing
- Honda 114 Motorsports
- Honda Martin Racing Technology
- Red Bull KTM Factory Racing
- Monster Energy Kawasaki
- TM Factory Racing Team
- Team VHR KTM
- BOS GP Kawasaki
- Verde Sports Racing KTM
- Lombard Express Suzuki
- Hitachi KTM UK
- Royal Engineers Enduro Team
- North Europe Racing Team
- Arūnas Gelažninkas Tuareg Rallye 2019
- Ir daugelis kitų gamyklinių ir privačių komandų.
2019 metų Dakaro Ralio komandos:
- Nugalėtojai „Red Bull KTM Factory Racing Team”,
- Vicečempionai „Monster Energy Honda Team 2019″
„Evans Power Sports R”
Bevandenis aušinimos skystis „Evans Power Sports R“ yra sukurtas kasdieniams gatvių ir sportiniams, plento motociklams, ypač tinkantis aukštų sūkių varikliams.
Daugybė profesionalių gamyklinių ir privačių komandų, bei sportininkų ir motociklų savininkų bevandenį „Evans Power Sports R“ renkasi dėl patikimumo ir ilgaamžiškumo.
Kasdieniams miesto gatvių motociklams ypač aktualus efektyvus variklio aušinimas, kontroliuojama variklio temperatūra, bei realiai ilgaamžis produktas. Kartą įprastą vandens pagrindu pakeistą aušinimo skįstį į bevandenį „Evans Power Sports R’“ – pastarojo nebereikės keisti, o esant sandariai sistemai – ir papildyti, kadangi bevandenis „Evans“ negaruos iš aušinimo sistemos.
Triskart Britanijos Superbike klasės motociklų čempionas Niall Mackenzie naudoja ir rekomenduoja „Evans Power Sports R“. Restauruodamas savo 1982 metų Yamaha 350LC pirmąkart bevandenį „Evans Power Sports R“ panaudojo rekomenduotas „Classic Motorcycle Mechanics“ kompanijos mechanikų:
„Kai kartu su „Classic Motorcycle Mechanics“ restauravau savo Yamaha 350LC, „Evans“ produktai buvo ypač rekomenduojami kompanijos mechanikų. Kadangi savo LC norėjau tik pačių kokybiškiausių produktų, paklausiau jų patarimo. Nuo to laiko mano motociklas yra 100% patikimas, tad išties džiaugiuosi, kad paklausiau jų patarimo – motociklo aušinimo srityje nebeturiu jokių problemų.“
Bevandeniai „Evans“ yra pagrindinis pasirinkimas Honda Racing Corporation (HRC) gamyklinėje ir visose jos privačiose komandose, visų motociklų sporto disciplinų komandose! „Evans“ renkasi ir Yamaha, KTM, Kawasaki komandos!
„Džiaugiamės visais pranašumais prieš įprastus, vandens pagrindu gaminamus aušinimo skysčius, kuriuos suteikia bevandenio „Evans“ naudojimas. Bevandenis „Evans“ ne tik kad efektyviai aušina variklį, tačiau ir kaip stabiliai palaikoma variklio temperatūra net pačiomis sunkiausiomis sąlygomis. Tai mums suteikia pasitikėjimo iš motociklo sportinio variklio spaudžiant maksimalų galios ir efektyvumo rezultatą, žinant, kad pastarasis neperkais.“ Sakė Mark Yates, technikos koordinatorius iš KTM UK.
Bevandenis „Evans“ yra gerokai ilgaamžiškesnis už įprastus, vandens pagrindu gaminamus „ilgaamžius“ (long-life) antifrizus – daugybėje variklių, kuriuose naudojamas bevandenis „Evans“ antifrizo keisti nereikia jau daugiau kaip 20 metų!
Unikalios bevandenio aušinimo skysčio „EVANS“ savybės
Bevandenis
Aušinimo skystyje „EVANS” nėra vandens, todėl eliminuojamos problemos, kurios kyla naudojant įprastus, vandens pagrindu gaminamus aušinimo skysčius, taip padidinamas patikimumas ir prailginamas variklio tarnavimo laikas.
Apsauga
Bevandenis “EVANS”, lyginant su įprastais, vandens pagrindu gaminamais aušinimo skysčiais, sumažina kavitacinę eroziją net 75%! Apsaugo nuo korozijos.
Apsauga nuo -40°C iki 180°C
Aušinimo skysčio “EVANS” užvirimo temperatūra virš 180°C, todėl variklis apsaugomas nuo perkaitimo.
Realus ilgaamžiškumas
Bevandenio “EVANS” eksploatacija yra daugiau kaip 25 metai ir daugiau kaip 1.600.000 kilometrų tarnavimo be poreikio jį keisti ar papildyti! Visą eksploatacijos laikotarpį bevandenio “EVANS” ne tik nereiks keisti, tačiau ir nuolat papildyti!
Žemas slėgis
Bevandenis “EVANS” sukelia net 75% mažesnį slėgį nei įprasti, vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai, ženkliai sumažindamas apkrovas aušinimo sistemai: žarnoms, tarpinėms, radiatoriams, siurbliams.
Netoksiškas
Bevandenis aušinimo skystis “EVANS” ištirtas ir sertifikuotas kaip netoksiškas EPA patvirtintoje tarptautinėje laboratorijoje. “EVANS” yra gamtai draugiškas, natūraliai suyrantis, neteršiantis produktas.
Mokslinis „Evans“ aušinimo skysčio veiksmingumo pagrindimas:
Variklio aušinimo kanalai, stūmoklis:
A – efektyvi nukleacija;
B – šilumos pernašos sluoksnis, trukdantis atiduoti šilumą.
Neperkaista
Tradiciniai vandens pagrindu pagaminti aušinimo skysčiai pastoviai pasiekia ribą, kuomet prasidėjus nukleacijai (A) atsiskiria šilumos pernašos srautai. Susidaro garų burbulai „kišenės“, jiems cirkuliuojant aušinimo sistemoje pradeda lokaliai virti CHF – šilumos pernaša (B). Variklis perkaista, kyla variklio kuro degimo problemos. Aušinimo skystis „Evans“ verda aukštesnėje nei 180°C temperatūroje, todėl variklis efektyviai aušinamas, o varikliui veikiant įvairiais režimais, nepaisant aplinkos oro temperatūros, užtikrinamas efektyvus kuro sudegimas.
Aukštesnė aušinimo skysčio virimo temperatūra(didesnė galia)
Kai vandens pagrindu pagaminta šilumos pernaša išgaruoja šalia degimo zonos, susidaro karštieji taškai. Buvo įrodyta, kad benzininiuose varikliuose šie karštieji taškai paankstina uždegimo momentą, o dyzeliniuose atsiranda detonacija. Aušinimo skystis „Evans” neleidžia susidaryti karštiesiems taškams, geriau sudega kuras, padidėja galia.
Nėra korozijos
Pagrindine visų aušinimo sistemų korozijos priežastimi yra vanduo. Oksidacija (korozija) vyksta galvaninių procesų metu. Lyginant su vandens pagrindu gaminamais skysčiais, aušinimo skystyje „Evans” nėra ištirpusio deguonies, jo laidumas žymiai mažesnis (didesnė lyginamoji varža). Vandenį pakeitus bevandeniu „Evans” tirpalu, panaikinama korozija, variklio aušinimo sistemos nebereikia periodiškai atnaujinti ar papildyti aušinimo skysčiu.
Žemas slėgis
Naudojant vandens pagrindu gaminamus aušinimo skysčius, aušinimo sistemoje būtina dirbtinai, izoliuojant sistemą sukelti slėgį, kad būtų išvengta aušinimo skysčio virimo. Šis papildomas slėgis gali varijuoti nuo 0,5 baro iki 2 barų, tuo pačiu aušinimo sistemos detalės: žarnos, tarpinės, radiatoriai, siurbliai patiria daug didesnes apkrovas. Aušinimo skystis „Evans” sukelia žymiai mažesnį, vos 4 psi slėgį, tuo pačiu sumažina ir pačios aušinimo sistemos apkrovą.
Nesusidaro garų burbulai – „kišenės”
„Evans Powersports” sukuria gerokai mažiau garų burbulų – „kišenių” nei visi kiti vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai. Šis procesas vyksta aušinimo skysčiui reaguojant su įkaitusiu metalu. Įkaitusiame metalo paviršiuje susidaro ir pradeda sproginėti nedideli garų burbuliukai. Bėgant metams šis procesas gali rimtai pažeisti ir sukelti variklio metalo ir kitų jo detalių paviršių eroziją. Aušinimo skystis Evans sukurtas taip, kad pašalinamas pats garo burbuliukų susidarimo procesas. Atlikti SAE bandymai įrodė, kad naudojant „Evans“ nebevyksta nei paviršiaus erozija, nei taškinė korozija.
Naujausi įrašai
Kategorijos
- Naujienos 24
- Straipsniai 6
Žymos
Naujienlaiškis
Populiariausi postai
Kaip veikia bevandenis aušinimo skystis „EVANS”?
16 Rgp 2019Tim Gajser – MXGP čempionas!
19 Rgp 2019Bevandenis „Evans” sunkiajai technikai
12 Spa 2019