Vandens transportui
„Evans Marine Cool 180°” – bevandenis aušinimo skystis lengvųjų ir sportinių laivų, katerių ir kito lengvojo vandens transporto variklių aušinimui.
- Realiai ilgaamžis – apsauga daugiau kaip 25 metams. Pakeitus įprastą, vandens pagrindu gaminamą aušinimo skystį bevandeniu „Evans”, nereikės keisti ar papildyti visą eksploatacijos laiką!
- Variklio apsauga nuo -40°C iki 180°C.
- Apsauga net esant didžiausiems šalčiams – esant net žemesnei nei -40°C temperatūrai bevandenis „Evans” ne tik, kad neišsiplės, tačiau net šiek tiek susitrauks ir virs mase, kurios struktūra bus panaši į gelį. Taip radiatorius, žarnos ir kiti komponentai liks apsaugoti, neišplėšyti.
- Apsauga nuo perkaitimo – bevandenio „Evans” užvirimo temperatūra yra aukštesnė nei 180°C (pagal tyrimų rezultatus 191°C).
- Degalų ekonomija – kontroliuojama pora laipsnių aukštesnė darbinė temperatūra užtikrins efektyvų kuro deginimą.
- Ekologija – efektyviau naudojami degalai, tai mažiau išmetamų teršalų. Bevandenis „Evans” yra ekologiškas, gamtoje suyrantis, draugiškas aplinkai produktas.
„Evans Marine Cool HD”
„Evans Marine Cool HD” – bevandenis variklio aušinimo skystis, sukurtas galingiems dyzeliniams varikliams su ketaus blokais, cilindrų įdėklais bei aliuminio, plieno, vario detalėmis. Įrodyta, kad „Heavy Duty” leidžia išvengti prastovų, susijusių su perkaitimu, užvirimu ir dideliu slėgiu.
- Realiai ilgaamžis – apsauga daugiau kaip 25 metams. Pakeitus įprastą, vandens pagrindu gaminamą aušinimo skystį bevandeniu „Evans”, nereikės keisti ar papildyti visą eksploatacijos laiką!
- Variklio apsauga nuo -40°C iki 180°C.
- Apsauga net esant didžiausiems šalčiams – esant net žemesnei nei -40°C temperatūrai bevandenis „Evans” ne tik, kad neišsiplės, tačiau net šiek tiek susitrauks ir virs mase, kurios struktūra bus panaši į gelį. Taip radiatorius, žarnos ir kiti komponentai liks apsaugoti, neišplėšyti.
- Apsauga nuo perkaitimo – bevandenio „Evans” užvirimo temperatūra yra aukštesnė nei 180°C (pagal tyrimų rezultatus 191°C).
- Degalų ekonomija – kontroliuojama pora laipsnių aukštesnė darbinė temperatūra užtikrins efektyvų kuro deginimą.
- Ekologija – efektyviau naudojami degalai, tai mažiau išmetamų teršalų. Bevandenis „Evans” yra ekologiškas, gamtoje suyrantis, draugiškas aplinkai produktas.
Unikalios bevandenio aušinimo skysčio „EVANS“ savybės
Bevandenis
Aušinimo skystyje „EVANS” nėra vandens, todėl eliminuojamos problemos, kurios kyla naudojant įprastus, vandens pagrindu gaminamus aušinimo skysčius, taip padidinamas patikimumas ir prailginamas variklio tarnavimo laikas.
Apsauga
Bevandenis “EVANS”, lyginant su įprastais, vandens pagrindu gaminamais aušinimo skysčiais, sumažina kavitacinę eroziją net 75%! Apsaugo nuo korozijos.
Apsauga nuo -40°C iki 180°C
Aušinimo skysčio “EVANS” užvirimo temperatūra virš 180°C, todėl variklis apsaugomas nuo perkaitimo.
Realus ilgaamžiškumas
Bevandenio “EVANS” eksploatacija yra daugiau kaip 25 metai ir daugiau kaip 1.600.000 kilometrų tarnavimo be poreikio jį keisti ar papildyti! Visą eksploatacijos laikotarpį bevandenio “EVANS” ne tik nereiks keisti, tačiau ir nuolat papildyti!
Žemas slėgis
Bevandenis “EVANS” sukelia net 75% mažesnį slėgį nei įprasti, vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai, ženkliai sumažindamas apkrovas aušinimo sistemai: žarnoms, tarpinėms, radiatoriams, siurbliams.
Netoksiškas
Bevandenis aušinimo skystis “EVANS” ištirtas ir sertifikuotas kaip netoksiškas EPA patvirtintoje tarptautinėje laboratorijoje. “EVANS” yra gamtai draugiškas, natūraliai suyrantis, neteršiantis produktas.
Mokslinis „Evans“ aušinimo skysčio veiksmingumo pagrindimas:
Variklio aušinimo kanalai, stūmoklis:
A – efektyvi nukleacija;
B – šilumos pernašos sluoksnis, trukdantis atiduoti šilumą.
Neperkaista
Tradiciniai vandens pagrindu pagaminti aušinimo skysčiai pastoviai pasiekia ribą, kuomet prasidėjus nukleacijai (A) atsiskiria šilumos pernašos srautai. Susidaro garų burbulai „kišenės“, jiems cirkuliuojant aušinimo sistemoje pradeda lokaliai virti CHF – šilumos pernaša (B). Variklis perkaista, kyla variklio kuro degimo problemos. Aušinimo skystis „Evans“ verda aukštesnėje nei 180°C temperatūroje, todėl variklis efektyviai aušinamas, o varikliui veikiant įvairiais režimais, nepaisant aplinkos oro temperatūros, užtikrinamas efektyvus kuro sudegimas.
Aukštesnė aušinimo skysčio virimo temperatūra(didesnė galia)
Kai vandens pagrindu pagaminta šilumos pernaša išgaruoja šalia degimo zonos, susidaro karštieji taškai. Buvo įrodyta, kad benzininiuose varikliuose šie karštieji taškai paankstina uždegimo momentą, o dyzeliniuose atsiranda detonacija. Aušinimo skystis „Evans” neleidžia susidaryti karštiesiems taškams, geriau sudega kuras, padidėja galia.
Nėra korozijos
Pagrindine visų aušinimo sistemų korozijos priežastimi yra vanduo. Oksidacija (korozija) vyksta galvaninių procesų metu. Lyginant su vandens pagrindu gaminamais skysčiais, aušinimo skystyje „Evans” nėra ištirpusio deguonies, jo laidumas žymiai mažesnis (didesnė lyginamoji varža). Vandenį pakeitus bevandeniu „Evans” tirpalu, panaikinama korozija, variklio aušinimo sistemos nebereikia periodiškai atnaujinti ar papildyti aušinimo skysčiu.
Žemas slėgis
Naudojant vandens pagrindu gaminamus aušinimo skysčius, aušinimo sistemoje būtina dirbtinai, izoliuojant sistemą sukelti slėgį, kad būtų išvengta aušinimo skysčio virimo. Šis papildomas slėgis gali varijuoti nuo 0,5 baro iki 2 barų, tuo pačiu aušinimo sistemos detalės: žarnos, tarpinės, radiatoriai, siurbliai patiria daug didesnes apkrovas. Aušinimo skystis „Evans” sukelia žymiai mažesnį, vos 4 psi slėgį, tuo pačiu sumažina ir pačios aušinimo sistemos apkrovą.
Nesusidaro garų burbulai – „kišenės”
„Evans Powersports” sukuria gerokai mažiau garų burbulų – „kišenių” nei visi kiti vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai. Šis procesas vyksta aušinimo skysčiui reaguojant su įkaitusiu metalu. Įkaitusiame metalo paviršiuje susidaro ir pradeda sproginėti nedideli garų burbuliukai. Bėgant metams šis procesas gali rimtai pažeisti ir sukelti variklio metalo ir kitų jo detalių paviršių eroziją. Aušinimo skystis Evans sukurtas taip, kad pašalinamas pats garo burbuliukų susidarimo procesas. Atlikti SAE bandymai įrodė, kad naudojant „Evans“ nebevyksta nei paviršiaus erozija, nei taškinė korozija.
Naujausi įrašai
- 5 BEVANDENIO aušinimo skysčio PRIVALUMAI
- „SMG Garage“ restauruotas 1967 m. Austin Healey, apsaugotas bevandeniu „Evans Classic Cool 180°“
- Kaip sena patarlė byloja – „Ratus ruošk žiemą…“
- „EVANS WATERLESS ENGINE COOLANT“ – VIEŠA DAKARO RALIO PROFESIONALŲ PASLAPTIS
- Variklio perkaitimo priežastis ir pasekmė
Kategorijos
- Naujienos 25
- Straipsniai 6
Žymos
Naujienlaiškis
Populiariausi postai
Kaip veikia bevandenis aušinimo skystis „EVANS”?
16 Rgp 2019Tim Gajser – MXGP čempionas!
19 Rgp 2019Bevandenis „Evans” sunkiajai technikai
12 Spa 2019