

Apsaugok savo investiciją
Klasikinis automobilis kaip investicija
Ne paslaptis, kad klasikinių automobilių vertė per pastaruosius kelerius metus ypač padidėjo, ypatingai šeštojo ir septintojo dešimtmečio automobilių. Daug nuovokių investuotojų atrado šią investavimo sritį. Šeštojo-septintojo dešimtmečių, sportiškos kilmės, puikios būklės automobiliai yra labai geidžiami klasikinių automobilių aukcionuose.
Šių klasikinių brangakmenių išlaikymas ir išsaugojimas, visgi, nėra toks paprastas, o restauravimo projektai gali būti varginantys ir labai brangūs. Tačiau imdamiesi prevencinių priemonių dabar, bei išsaugodami originalias dalis, ateityje galite sutaupyti daugybę laiko ir pinigų.
Kaip išsaugoti jų vertę?
Vanduo daugelyje gyvenimo sričių ypač svarbus, tačiau variklių aušinimui nėra idealus skystis, nes palyginti greit užverda, sukelia koroziją, eroziją ir aukštą slėgį. Skirtingai nuo vandens ir įprastų 50:50 antifrizų, bevandeniuose „Evans“ aušinimo skystyje (antifrize) nėra deguonies ar mineralų, todėl jie eliminuoja korozijos atsiradimo priežastis, o aukšta užvirimo temperatūra (virš 180°C!) apsaugo nuo karštųjų taškų susidarymo, bei dėl nesusidarančių garų, mažo slėgio, apsaugo sistemą nuo didelių apkrovų. Be to, bevandenis aušinimo skystis (antifrizas) neužšąla net esant -40°C (nesikristalizuoja!).
Chemikai ištisus dešimtmečius stengėsi eliminuoti korozines vandens savybes, tačiau akivaizdu, kad pavyko tik labai dalinai ir labai ribotam laikui.
Žemiau pateiktas variklio nuotraukas „Evans Waterless Engine Coolants“ techninei komandai pateikė automobilių restauruotojai, dirbantys su klasikiniu, 1959 metų „MGA Twin Cam“. Vaizdas, kokią žalą varikliams daro vanduo, yra išties nerimą keliantis.
Bevandenį „Evans Classic Cool 180°” naudoja profesionalūs automobilių restauruotojai, tokie kaip – Beaulieu, Caramulo, Seat Barcelona ar Nethercutt USA, kolekcionieriai ir klasikinių automobilių lenktynių komandos. Bevandenis „Evans“ ne tik padeda išvengti žalos, kurią klasikinių automobilių varikliams sukelia vandens pagrindu gaminami aušinimo skysčiai, bet ir akivaizdžiai pagerina eksploatacines savybes.
Štai ką žurnalui apie automobilius „Octane“ sakė Jay Leno:
„Nenaudokite įprasto antifrizo, naudokite bevandenį aušinimo skystį. Aš bevandenį naudoju visuose savo automobiliuose; mano „Bugatti“ antifrizas buvo pakeistas bevandeniu aušinimo skysčiu prie ar metų. Kartais automobiliai stovi nenaudojami po du ar tris mėnesius, tačiau juose neatsiranda jokių korozijos židinių. Aušinimo skystis išlieka toks pats švarus, koks jis buvo vos jį įpylus, o užvirimo temperatūra yra beveik 100°C didesnė nei vandens! Štai priežastys, kodėl nėra korozijos.”
Sunku pasakyti ar klasikinių automobilių vertė ir toliau kils dabartiniu tempu, tačiau viena yra aišku – pakeisdami tradicinį, vandens pagrindu gaminamą aušinimo skystį (antifrizą) bevandeniu „Evans” – būsite ramūs, kad Jūsų automobilio aušinimo sistema ir variklis yra apsaugoti.
Kiti straipsniai:
- Kaip veikia bevandenis aušinimo skystis „EVANS”? Skaitykite daugiau…
- Kodėl bevandenis aušinimo skystis „Evans” yra pranašesnis už įprastus antifrizus, skaitykite daugiau…
- Bevandenis antifrizas „Evans“ vs 50/50 (etilenglikolis/vanduo), skaitykite daugiau…
Sekite naujienas socialinių tinklų paskyrose:
Evans Coolants Lietuva
Evans Waterless Engine Coolants Lietuva
Naujausi įrašai
- 5 BEVANDENIO aušinimo skysčio PRIVALUMAI
- „SMG Garage“ restauruotas 1967 m. Austin Healey, apsaugotas bevandeniu „Evans Classic Cool 180°“
- Kaip sena patarlė byloja – „Ratus ruošk žiemą…“
- „EVANS WATERLESS ENGINE COOLANT“ – VIEŠA DAKARO RALIO PROFESIONALŲ PASLAPTIS
- Variklio perkaitimo priežastis ir pasekmė
Kategorijos
- Naujienos 25
- Straipsniai 6
Žymos
Naujienlaiškis
Populiariausi postai
Kaip veikia bevandenis aušinimo skystis „EVANS”?
16 Rgp 2019Tim Gajser – MXGP čempionas!
19 Rgp 2019Bevandenis „Evans” sunkiajai technikai
12 Spa 2019