fbpx

Prekių pristatymo ir atsiskaitymo taisyklės

Pristatymo politika – prekės siunčiamos „LP Express“ siuntų tarnyba ir pristatomos per atitinkamą laiko trukmę, tačiau mes neatsakome už bet kokius patirtus nuostolius, pasekmes arba padarytą žalą Jums dėl vėlavimo. Tokiu atveju, mes galime Jus informuoti apie vėlavimą ir vėlavimo priežastį.

Prekių pristatymo kainos:

Taikomas fiksuotas 4 eurų pristatymo mokestis (Lietuvos Respublikos teritorijoje).  Pristatymo kaina sumuojama su prekės kaina, o galutinę kainą Jūs matote suformuoto užsakymo apačioje.

Krovos darbai yra apmokestinami, jų kaina turi būti derinama tiesiogiai su prekes pristatančia įmone.

Apmokėjimo būdai:

Pirkinius galite iškart apmokėti internetu naudojant PAYSERA elektroninę bankininkystę.

Už prekes galima apmokėti bankiniu pavedimu pagal susitarimą ir pateiktą sąskaitą išankstiniam apmokėjimui.

Pristatymo terminas
Jei Jūsų užsakyta prekė yra mūsų sandėlyje – ją pristatysime Jums per 1-7 darbo dienas. Pristatymo termino pradžia laikoma ta diena, kada gautas patvirtinimas apie užsakymo apmokėjimą.
Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, pristatymas gali užtrukti iki keturių savaičių.

Pristatymas ir jo patvirtinimas
Kurjeriai prekes pristato darbo valandomis, konkretaus pristatymo laiko pasirinkti nėra galimybės. Siuntų tarnybai perduodamas kontaktinis pirkėjo telefonas, kad būtų galima susisiekti su pirkėju, jei iškiltų problemų dėl pristatymo. Pirkėjas atsako už tai, kad pristatymo metu nurodytu adresu būtų asmuo, įgaliotas priimti siuntą.
Pirkėjui nepriėmus siuntos (pristatymo metu ir pakartotinio bandymo pristatyti metu nebuvus pristatymo vietoje arba atsisakius priimti siuntą) ir siuntų tarnybai ją grąžinus pardavėjui, už pakartotinį tos pačios siuntos išsiuntimą taikomas papildomas mokestis.
Prekių pristatymo metu Jūs privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta yra pristatyta ir pretenzijų neturite.

Prekių gražinimas

Prekės keičiamos ir grąžinamos vartotojo rašytiniu prašymu, kuriame jis privalo nurodyti priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios įsigyta prekė netenkina vartotojo, ir vieną iš reikalavimų. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kita).

" buvo pridėtas prie įsimintinų produktų sarašą