„EVANS WATERLESS ENGINE COOLANT“ – VIEŠA DAKARO RALIO PROFESIONALŲ PASLAPTIS
Bevandenis aušinimo skystis Evans Waterless Engine Coolant (EVANS) yra tikrų tikriausia „vieša paslaptis“ tarp Dakaro ralio profesionalų. Gerai žinomas produktas yra pranašumas techniką ir lenktynininkus alinančiose lenktynėse.
Nuo pat gamyklinės Honda komandos (Honda Racing Corporation – HRC) sugrįžimo į Dakaro ralį po 24 metų pertraukos 2013 metais, EVANS tapo techniniu HRC, Dakaro ralyje geriau žinomos kaip Monster Energy Honda Team, komendos partneriu. Bevandenis EVANS tapo nepamainomu, patikimu Honda motociklų variklių aušinimo sprendimu Dakaro ir kitose ištvermės (endurance) lenktynėse.
Ištvermės lenktynėse efektyvus variklio aušinimas yra viena kertinių sėkmės priežasčių. Net ne sėkmės, o elementaraus technikos tarnavimo. Žinoma – ralio dar garaže, technikos paruošimo etape nelaimėsi, tačiau neabejotinai gali pralaimėti nė nestartavęs.
Tarp Dakaro ralio sportininkų, technikos specialistų – mechanikų yra vieša paslaptis – daugybės sportininkų, gamyklinių komandų technika aušinama būtent bevandeniu aušinimo skysčiu (antifrizu) Evans Waterless Engine Coolant.
Įvairios tautiečių patirtys ištvermės lenktynėse
Kad efektyvus aušinimas yra kritiškai svarbus ištvermės lenktynėse įrodo ir nekokios mūsų tautiečių patirtys naudojant įprastus, vandens pagrindu gaminamus 50:50 antifrizus-aušinimo skysčius. Puikiai pamename nuolat dėl kaistančių variklių kentėjusius Vaidoto Žalos ir Antano Juknevičiaus ekipažus ankstesniuose Dakaro raliuose, kai etapus baigti tekdavo avariniu/„saugiu“ režimu, nuolat papildant radiatorių greitai užverdančiu ir išgaruojančiu vandeniu.
Mūsų tautiečiai, jau įsitikinę bevandenio EVANS pranašumu Dakaro ralio ir kitose ištvermės lenktynių trasose:
Tad „Vieša paslaptis“, kad daugybės Dakaro ralio dalyvių ir nugalėtojų, puikiai žinomų gamyklinių motociklų ir sunkvežimių komandų technika taip pat aušinama būtent bevandeniu aušinimo skysčiu (antifrizu) Evans Waterless Engine Coolant.
Kodėl būtent bevandenis EVANS yra daugybės profesionalų pasirinkimas norint variklį apsaugoti net ir pačiomis sudėtingiausiomis eksploatacijos sąlygomis? Bevandenis antifrizas-aušinimo skystis EVANS užverda tik pasiekus daugiau nei 180°C. Tai yra, iki tokios ir dar truputį aukštesnės temperatūros jis cirkuliuoja aušinimo sistemoje aušindamas variklį. Variklio karštajame taške, kaistant bevandeniui antifrizui EVANS praktiškai nesusidaro vadinamosios garų „kišenės“, o kadangi bevandenio EVANS slėgis labai mažas, vos 4 psi, jis nepažeidžia transporto priemonės variklio. Būtent čia, ir kitose detalėse slypi revoliucinio bevandenio antifrizo EVANS populiarumas visame pasaulyje.
Daugiau apie tai skaitykite kituose straipsniuose:
- Kaip veikia bevandenis aušinimo skystis EVANS?
- Variklio perkaitimo priežastis ir pasekmė.
- Kodėl bevandenis aušinimo skystis „Evans” yra pranašesnis už įprastus antifrizus.
- Bevandenio antifrizo „Evans“ vs 50:50 (etilenglikolis/vanduo).
Sekite naujienas socialinių tinklų paskyrose:
Evans Coolants Lietuva Evans Waterless Engine Coolants Lietuva
Naujausi įrašai
Kategorijos
- Naujienos 24
- Straipsniai 6
Žymos
Naujienlaiškis
Populiariausi postai
Kaip veikia bevandenis aušinimo skystis „EVANS”?
16 Rgp 2019Tim Gajser – MXGP čempionas!
19 Rgp 2019Bevandenis „Evans” sunkiajai technikai
12 Spa 2019